۵ پاسخ

من شنیدم اویل پنبه خوبه، من خودم روغن بادام شیرین استفاده میکنم

موستلا خیلی خوبه
ولی به ژنتیک هم ربط داره

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

عزیزم کرم نزن مرتب با روغن زیتون چرب کن من2تاشکم زاییدم اصلا ترک ندارم هیچ شکمم تخت

به ژنتیک بیشترش ربط داره من کرم هیدرودرم برای ترک جلوگیری از ترک پوستی استفاده کردم از ماه ۵

سوال های مرتبط