من فردای زایمان گرفتم چون بلندو شکسته شکسته بودن.و کلا هم هفته ای یبار میگیرم.
من ۲۰روزگی صدقه گذاشتم تودستش بعدگرفتم
من روز اول گرفتم از بس بلند بود، الان هفته ای یکبار میگیرم
روز بعدش .اخه بلند بودن ترسیدم صورتشو زخم کنه
روز بعدش .اخه بلند بودن ترسیدم صورتشو زخم کنه
روز بعدش .اخه بلند بودن ترسیدم صورتشو زخم کنه
سوال منم هست،همه صورتشو خط و خش میندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.