مامانای ناخون های نی نی تون و چند هفتگی گرفتید

۷ پاسخ

من فردای زایمان گرفتم چون بلندو شکسته شکسته بودن.و کلا هم هفته ای یبار میگیرم.

من ۲۰روزگی صدقه گذاشتم تودستش بعدگرفتم

من روز اول گرفتم از بس بلند بود، الان هفته ای یکبار میگیرم

روز بعدش .اخه بلند بودن ترسیدم صورتشو زخم کنه

روز بعدش .اخه بلند بودن ترسیدم صورتشو زخم کنه

روز بعدش .اخه بلند بودن ترسیدم صورتشو زخم کنه

سوال منم هست،همه صورتشو خط و خش میندازه

سوال های مرتبط

مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان برسام🐥 مامان برسام🐥 ۲ ماهگی