۵ سانت دهانه رخم باز شه خیلی درد دلره؟

۱۰ پاسخ

مگه قرار نبود سزارین بشی؟

وای چیکارکردی بگو به ماهم دهانه رحمت بازشد

اره خیلی من وقتی دردم گرفت رفتم زایشگاه 5سانت بودم

اره خیلی من وقتی دردم گرفت رفتم زایشگاه 5سانت بودم

اره خیلی من وقتی دردم گرفت رفتم زایشگاه 5سانت بودم

درد داره ولی ن خیلی زیاد از ۵ یا ۶ سانت به بعد خیلی زیاد میشه دردت

درد ک داره ولی هنوز قابل تحمله از ۷دیگه اوجشه

درد ک داره ولی هنوز قابل تحمله از ۷دیگه اوجشه

آره خیلی

اره بابا ۵ سانت خیلیه

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی