مگه قرار نبود سزارین بشی؟
وای چیکارکردی بگو به ماهم دهانه رحمت بازشد
اره خیلی من وقتی دردم گرفت رفتم زایشگاه 5سانت بودم
اره خیلی من وقتی دردم گرفت رفتم زایشگاه 5سانت بودم
اره خیلی من وقتی دردم گرفت رفتم زایشگاه 5سانت بودم
درد داره ولی ن خیلی زیاد از ۵ یا ۶ سانت به بعد خیلی زیاد میشه دردت
درد ک داره ولی هنوز قابل تحمله از ۷دیگه اوجشه
درد ک داره ولی هنوز قابل تحمله از ۷دیگه اوجشه
آره خیلی
اره بابا ۵ سانت خیلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.