۴ پاسخ

بله‌من ۳۶ و ۱ روز زایمان کردم فقط ۳ روز دستگاه بود اونم به خاطر اینکه آب دور بچه صفر شده بود وگرنه بچه کاااامل و سالم‌بود

اره من زایمان کردم بچم 2700بود تو 36هفته گذاشتن تو دستگاه

آمپول ریه بزن عزیزم حتما
توکل به خدا نگران نباش

اره عزیزم اگه سوزن ریه هم زده باشی همه چیز اوکیه

سوال های مرتبط