بلهمن ۳۶ و ۱ روز زایمان کردم فقط ۳ روز دستگاه بود اونم به خاطر اینکه آب دور بچه صفر شده بود وگرنه بچه کاااامل و سالمبود
اره من زایمان کردم بچم 2700بود تو 36هفته گذاشتن تو دستگاه
آمپول ریه بزن عزیزم حتما
توکل به خدا نگران نباش
اره عزیزم اگه سوزن ریه هم زده باشی همه چیز اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.