۴ پاسخ

إن شاء الله به خیر و خوشی و سلامتی بگذره و راحت زایمان کنی بشه برات بهترین تجربه😍♥️

ان شاءالله بسلامتی زایمان کنی واسه منم دعا کن

الهی ک بسلامتی و راحتی زایمان کنی کوچولوتو بغل بگیری

از دردات میگی عزیزم چجوریه؟؟؟

سوال های مرتبط