۳ پاسخ

گیگوز خیلی خوبه بهش بده

من هنوزشیرخشک ۱و۲رامیدم شیر۳ضعیفههمون ۲رابده خیلی هم خوبه

عزیزم دیگه پس نمیگیره ولی بهش بده چ اشکال

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۲ سالگی