۳ پاسخ

شماره ۱ بده

وزن دهی شیرخشک های شماره ۳ کلا کمه طبیعیه چون شیرمادرم بعد یکسالگی چربیشو ازدست میده

بنظر من که ببلاک کلا شیرخشک ضعیفیع

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی