۴ پاسخ

اره بازهم گرفت یانه

اره احتمالش زیاده اگه منظم باشه و بادرد باشه انقباضه

خدااایاا هفته ۴۰بارداری چرا زایمان نکردی؟؟

اره عزیزم کم کم شدت شبیشتر میشه

سوال های مرتبط