من گاهی اندازه یه قطره چکان کامل میدم
مخصوص دارو خوردنی
من گاهی اندازه یه قطره چکان کامل میدم
مخصوص دارو خوردنی
من ک از اول میدادم آب جوش با یکی دو تا قند بیست میل اینا با شیشه یا با قاشقم میتونی من یکم بارهنگ هم میریزم چون معمولا یبوست داره شکمش نرم میشه
اب جمشیده سرد شده مثل شیر خشک از سی تا شروع کن
ریفلاکس داره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.