۵ پاسخ

من گاهی اندازه یه قطره چکان کامل میدم
مخصوص دارو خوردنی

من گاهی اندازه یه قطره چکان کامل میدم
مخصوص دارو خوردنی

من ک از اول میدادم آب جوش با یکی دو تا قند بیست میل اینا با شیشه یا با قاشقم میتونی من یکم بارهنگ هم میریزم چون معمولا یبوست داره شکمش نرم میشه

اب جمشیده سرد شده مثل شیر خشک از سی تا شروع کن

ریفلاکس داره ؟

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی