ناهار امروز پسری👶🏻

کته و گوشت بلدرچین😋🍚

تصویر
۶ پاسخ

اتفاقا پسرک منم همین نهار رو داره😍 من بلدرچینش رو توی شیشه پختم که عصاره بده

نوش جونش

اتفاقا پسرک منم همین نهار رو داره😍 من بلدرچینش رو توی شیشه پختم که عصاره بده

گشنم شد 😂

ادویه هم میزنی به غذاش؟

برنج نمیگیره بچه رو

سوال های مرتبط

مامان علی و آرین💙💙 مامان علی و آرین💙💙 ۱۸ ماهگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی