بندرگاهم صدا میاد ولی نه به اندازه مرکز شهر
فرودگاه زدن
منم عالیشهرم
خیلی صدا میاد
بله منم سنگیم هی صدای بمب میاد
من که اومدم خونه عاقام چغادک کلی صدا داره میات
مامانای عزیزکشورم،گهواره هم بشدت ضعیف شده
اگه یهویی خدانکرده صداوسیما رو هم زدن تلویزیون خبر نشون نمیده
روبیکا گروه زدم همه بیایین ازهمه جای ایران
09309736446 شماره روبیکا
آیدی روبیکا @Meli_miki
❌عکس بگیرین اگه لازمتون شد❌
من اهرمم صدا تا اینجام میاد 💔
ما خونمون امامزادست شیشه های خونمون هم میلرزه نمیدونم دقیقا کجارو میزنن ولی خیلیییی بهمون نزدیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.