سلام کسی این صداها رو میشنوه کجا رو دارن میزنن؟

۸ پاسخ

بندرگاهم صدا میاد ولی نه به اندازه مرکز شهر

فرودگاه زدن

منم عالیشهرم
خیلی صدا میاد

بله منم سنگیم هی صدای بمب میاد

من که اومدم خونه عاقام چغادک کلی صدا داره میات

مامانای عزیزکشورم،گهواره هم بشدت ضعیف شده
اگه یهویی خدانکرده صداوسیما رو هم زدن تلویزیون خبر نشون نمیده
روبیکا گروه زدم همه بیایین ازهمه جای ایران
09309736446 شماره روبیکا
آیدی روبیکا @Meli_miki
❌عکس بگیرین اگه لازمتون شد❌

من اهرمم صدا تا اینجام میاد 💔

ما خونمون امامزادست شیشه های خونمون هم میلرزه نمیدونم دقیقا کجارو میزنن ولی خیلیییی بهمون نزدیکه

سوال های مرتبط

مامان 💫🧸آرمین🧸💫 مامان 💫🧸آرمین🧸💫 ۳ سالگی