خانما که ب بچه هاتون شیر نان میدین سهمیه ای چند میخرین؟؟

۶ پاسخ

نان الترا ۴۲۵ ت

چند تا در ماه سهمیه ای میدن

رو قوطی زده ۱۹3 تومن. فک کنم شوهرم هم همین قیمت خریده بود. نمیدونم با کد ملی بوده یا نه. الان بابام آزاد خریده بود ۲۴۰ فک کنم

ماهی چندتامیشه گرفت150

۱۲۰ خریدم دو هفته پیش اون هفته ۱۷۰ خریدم الانم رفتم بگیرم نت نبود ازاد ۲۴۰

ببلاک میخرم باسهمیه۱۵۰

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی