نان الترا ۴۲۵ ت
چند تا در ماه سهمیه ای میدن
رو قوطی زده ۱۹3 تومن. فک کنم شوهرم هم همین قیمت خریده بود. نمیدونم با کد ملی بوده یا نه. الان بابام آزاد خریده بود ۲۴۰ فک کنم
ماهی چندتامیشه گرفت150
۱۲۰ خریدم دو هفته پیش اون هفته ۱۷۰ خریدم الانم رفتم بگیرم نت نبود ازاد ۲۴۰
ببلاک میخرم باسهمیه۱۵۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.