وای اره😑😑منم همچناااان همینجورم
طبیعی هست عزیزم ،من دکترم رفتم رحم میخواد ب حالت قبلی خودش برکرده اینجوری میشه
دوستان کسی شیرخشک داره توروخدا بچم شیرش تموم شد سیستم هم بستس باکدملی نمیدن😭خودمم کلا 30دارم لطفاً رحم کنین ثواب داره به خدا دوتا شیربخرم برابچم پدرش دنبال کارع کار پیدا نکرده شیریارانه ای هم دوماهه میگن تموم شده که ای خدا کمکم کن
پوشک شیر خشک رفلاکس
من هنوزم بعضی وقتا دارم
خونه آب است طبیعی تا ۲ماه
منم مثل شماهستم عزیزم
برو دکتر عزیزم
زایمان طبیعی بودی؟؟
منم آب و خون قاطی داره میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.