میگن تهران مسکونی هم شروع کردن ب زدن😭😭😭😭

۷ پاسخ

فکر کرده بودن

تصویر

کجای تهران؟؟؟؟؟ لطفاً اگر مطمئن نیستید نگید
الان خودتون کجای تهرانید؟

ما یکی ازشهرای تهرانیم هیچ خبری نیست

هیچ فرقی نمیکنه دشمن به هیچ کس رحم نداره همه رو باهم میزنه بیکار نیست که بشینه ببینه کجا مردم عادی هست اونجا هارو نزنه فقط خدا به دادمون برسه از ما گذشته بچه هامون گناه دارن

میشه جو ندید؟
تهران خبری نیست

مگه قرار بود نزنن؟
چطور بعضیا اینقدر سادن که فکر میکنن ترامپ کاری به مرد عادی نداره

اره میگن مسکونی هم میزنن

سوال های مرتبط