۲ پاسخ

هووومممم مننمممم

والا نه خودمون شانس داشتیم نه طفلیا اکثرا زمان کرونا عروسی کردیم با بدبختی، بچه دار شدیم مریضی ول کن نبود بعد خشکسالی گرونی اینم از جنگ

سوال های مرتبط

مامان ال آرا مامان ال آرا ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۳ سالگی