خانمای ارومیه صدا میاد؟ شما میشنوید؟

۳ پاسخ

آره اومد ما هم شنیدیم.فک کنم از اینجا میزنن

اره یه ربع پیش صدا اومد

بله یه بار پادگان رو زدن
و صدای ... هم میاد ولی طرف صبح بود الان نه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۳ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل ۳ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۳ سالگی