۳ پاسخ

من آبپز یا کبابی میکنم یکم کره میزنم با آب رقیق میکنم

من اب پز میکنم و یکم با شیر خودم رقیقش میکنم

سیب زمینی رو ابپز کن بعد لهش کن بهش یکم شیر اضافه کن و بعداز صافی رد کن تا لطیف بشه

سوال های مرتبط