پنجه پام سوزن سوزن میشه
منهنوزهیچینخریدم
گفتم بعد عید میخرم
من بارداریه دومه فقط لباس و محصولات بهداشتی گرفتم
من همه چی گرفتم فقط شوینده هارو گذاشتم ماه آخر که تاریخ هاشون مشکل نداشته باشه و تخت و کمد هم این هفته میرم
تقریبا اکثرش گرفتم.
فقط وان اینا رو نگرفتم
نه الان که زوده بنظرم
من فقط دودست لباس و لوازم بهداشتی رو میخرم این ماه
خیلی گرونه ...یسریارو قبلا گرفته بودم ...ولی خیلیا مونده ک قیمتا همه روز تغییرمیکنه واقعا سخته
دوسه دست لباس خریدم دیگ چیزی نخریدم
ما امروز میخواستیم با همسرم و مامانم بریم خرید که اینجوری شد انقدر ناراحتم و استرس دارم ک نگو🥲💔
چه دلتون خوشِ بخدا
منم چیزی نگرفتم یه چند دست لباس و یه ساک هنوز گفتم تا آخر ماه بقیه رو کامل کنم
تقریبا داره کامل میشه
حقیقتا اینکه گرفتم خیلی راضی ام تا بعد عید میخواستم ده برابر پول بدم 🤦🏼♀️
آره کامل
من ک نه فقط یه پاپوش کادویی داره فعلا😅
من کالسکه گرفتم و کریر و ساک،۲ ۳ دست لباس فعلا
من تازه شروع کردم خیلی گرونیه🙆🏻♀️
هیچی نگرفتم
ن من ک هیچی نخریدم
نه چند دست فقط لباس گرفتم
اره من کامل کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.