خانوما برا نی نی هاتون چیزی خرید کردید؟؟

۲۱ پاسخ

پنجه پام سوزن سوزن میشه

من‌هنوز‌هیچی‌نخریدم
گفتم بعد عید میخرم

من بارداریه دومه فقط لباس و محصولات بهداشتی گرفتم

من همه چی گرفتم فقط شوینده هارو گذاشتم ماه آخر که تاریخ هاشون مشکل نداشته باشه و تخت و کمد هم این هفته میرم

تقریبا اکثرش گرفتم.
فقط وان اینا رو نگرفتم

نه الان که زوده بنظرم
من فقط دو‌دست لباس و لوازم بهداشتی رو میخرم این ماه

خیلی گرونه ...یسریارو قبلا گرفته بودم ...ولی خیلیا مونده ک قیمتا همه روز تغییرمیکنه واقعا سخته

دوسه دست لباس خریدم دیگ چیزی نخریدم

ما امروز می‌خواستیم با همسرم و مامانم بریم خرید که اینجوری شد انقدر ناراحتم و استرس دارم ک نگو🥲💔

چه دلتون خوشِ بخدا

منم چیزی نگرفتم یه چند دست لباس و یه ساک هنوز گفتم تا آخر ماه بقیه رو کامل کنم

تقریبا داره کامل میشه

حقیقتا اینکه گرفتم خیلی راضی ام تا بعد عید میخواستم ده برابر پول بدم 🤦🏼‍♀️

آره کامل

من ک نه فقط یه پاپوش کادویی داره فعلا😅

من کالسکه گرفتم و کریر و ساک،۲ ۳ دست لباس فعلا

من تازه شروع کردم خیلی گرونیه🙆🏻‍♀️

هیچی نگرفتم

ن من ک هیچی نخریدم

نه چند دست فقط لباس گرفتم

اره من کامل کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی