خانما لرزش زیر دل بچه هست شما از چند هفته حرکات رو حس کردید

۳ پاسخ

اره عزیزم منم نمیدونستم هر ازگاهی حس میکردم ولی فکر نمیکردم تا الان که شدم ۱۹ هقته تعداد لرزشا بیشتر شده دکتر گفت خودشه اول لرزش هست یکم بزرگتر بشه کامل لگدش رد حس میکنی

جفت من خلفی هست از ۱۹ هفته دیگه واضح حس کردم

آره عزیزم انگاری ویبره می‌ره من از ۱۶هفته عین لرزش یا حباب ترکیدن متوجه میشم ازهفته پیش قشنگ تکون میخوره درد میگیره شکمم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری