۵ پاسخ

اره منم یروزایی اینجوره یروزایی قوی میزنه

میلرزه داره سکسکه میکنه اوصلا بر گرده تو منم حرکتا رو تو مهره کمرم حس میکنم اونم انگار تو دلم حال حباب ترکیدن میکنم ولی وقتای ک بر میگرده قشنگ رو شکم حسش میکنم

آره عزیزم واسه همه همینجوریه،آخه میگن جنین هی میچرخه موقعیتش عوض میشه واسه همین حرکاتش چند روز ضعیف یا قوی میشه

آره از منم کم و ضعیف لگد می‌زد ولی امروز صبح یهو چنان میزد کل بدنم تکون میخورد امروز ۲۸ ام تموم شد

منم اینجور شدم نمی‌دونم چرا

سوال های مرتبط