۳ پاسخ

اگ تا الان خوب می‌گرفته شاید الان بخاطر بازیگوشی نمیگیره یخورده ک بزرگ شده دوربر رو نگاه میکنه شاید از اون باشه

سعی کن سینتو بدی شیردوش بد مدتی زخم میکنه و کلا نمیگیره

شیر دوش من کابانا هستش خیلی خوبه راضی ام ازش

سوال های مرتبط