اگه کل شکمته و فاصله بینش منظمه باید بری بیمارستان
چک کنن شاید دهانه رحمت باز شده
علایم زایمان هست
برای من سه ساعت پیش که تو ماشین بودم تا برسم شمال اینطوری سفت بود الان عادی شده ینی مشکلی ندارم؟
احتمالا انقباضه ، می تونید به بلوک زایمان مراجعه کنید
خب منظمه علائم زایمانه برو بیمارستان
ولی اگه یه جاش سفته یه جاش شله عادیه
اگه کل شکمته که همزمان سفت میشه خطر ناکه
منظمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.