۲ پاسخ

چون در حال رشدن سوخت و سازشون بیشتره.برای همین داغن.اگه زیر بغل دما سنج میزاری تا۳۷.۵طبیعیه

اره پسر منم داغه خودم سردمه

سوال های مرتبط

مامان آرسام جووون 😍 مامان آرسام جووون 😍 ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۱ ماهگی