خانما تو پریودی چی بخورم ک قشنگ رحم تخلیه بشه؟

۶ پاسخ

من شنیدم تخم هویچ خوبه

کاچی ک میگم یا روغن محلی یا کره رو بزار ذوب بشه بهش کمی ارد اضافه کن کنجد و مغزیجاتم هر چی دوست داشتی بریز توش صبحا نصف پیاله بخور میتونی زعفرون و هر چیزی ک دوس داری و گرمه ام بهش اضافه کنی

کاچیی عالیه برای صبحانه بخور ب قول معروف ناشتا بخور بعدشم چایی زعفران با نبات بخور

تخم هویج فرنگی

تخم شوید

اویشن

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد