کسی بوده دور شکم جنینش کم باشه؟

۷ پاسخ

برای من دو هفته کم بود وزنشم کم بود اسپرین و لیدی میل داد تا دو سه روز دیگه سنومو تکرار کنم

پسر من دور شکمش کمه دکترم میگه قدش بلنده و لاغره از ۲۸ هفته دارم فست میل و ال ارژنین و کلی غذای خوب میخورم این هفته رفتم اگه وزنش بالا نرفته باشه دکتر گفت زودتر ختم بارداری میده

صدکت چند بود؟

تخم مرغ زیاد بخور پروتئین و شیر و ماست

اره مال من کمه ، گفت قد و قوارش خوبه ولی لاغره شکمش
فست میل داد و ویال ال ارژنین
ماه قبل صدکم ۱۴ بود امروز شد ۲۵ به خورد و خوراکم توجه کردم

اره من کمه گفت به احتمال زیاد ژنتیکیه

اره من بچم دور شکمش و وزنش کمه دکترم اسپرین و امپول انوکساپارین داد و لیدی میل

سوال های مرتبط

مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۰ ماهگی