هفتع شما که امپول ریه لازم نیس که
من که سی هشت هفته زایمان کردم بچه کامل بود
اصلا سزارین همون ۳۸ هفته میگیرن بچه رو
اگه احتمال زایمان زودرس بدن اونو میزنن . حالا چرا دکتر شما اینو گفته نمیدونم🤔
38هفته ک بچه کامله نیازی نیست بزنی بنظرم
من تو بیمارستان تامین اجتماعی بستری شدم برام تزریق کردن با دستور پزشکم، رایگان بود
ضرر نداره بزن اتفاقاً خوبه برا تشکیل ریه بچه حداقل خیالت راحته
قیمتی هم نداره امپول بتامتازون هسته
من ۲۴ هفتگی یه دوز تزریق کردم
من تزریق کردم یادم نیست قیمتش ۳۸ هفته دخترم به دنیا اومد و ریه تشکیل شده بود بزن مفیده برای بچه
۶تاشو من خریدم ۱۳۰بابیمه هفته۳۳زدم ۳۸و۳روزهم زایمان کردم
من دو روز پیش زدم. دوتا دوز سه تایی ۲۵۰ هزار هزینه تزریقم که چیزی نیس
حتما بزن خیلی خوبه و کمک میکنه ب نوزاد هیچ عوارضی هم نداره
قیمتش هم زیاد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.