۸ پاسخ

مگه داروخانه بیست تا میده ؟

نصف دلیل وضع این مملکت ادمای کم فهمین که میخرن و دپو میکنن...ماهرچی سرمون میاد از همین کارامونه...از بستگانه زنگ زده برو برنج وروغن ورب واب بخر انبار کن...فهم در این حد

بی شعورن 👐🏼

ماامروز یکی خریدیم برااین چن روز چون فقط شیرخشکیه پسرم میتونستیم چندجا بریم امااینکارو نکردیم خداانشالله روزی این بچه هارو خودش میرسونه

وضع جنگی
کشور جنگ زده است

اونو باید داروخونه مدیریت کنه نده

خاک توسرشون

لعنت ب اینا و اون داروخونه ک بهشون میده

سوال های مرتبط