سرش پایینه اگه دولتی بری طبیعی میشه اگه ازاد بری هر دو رو برات انجام میدن به اختیار خودت انتخاب میکنی
هر اسمی به دلت نشسته بزار گلم .اسم پسر من یزدان .اگه تو دلیم پسر بود میشد شهریار یا سهراب .تهمینه هم خیلی قشنگه .اینایی که میگن سنگینه بچه ده سال اول زندگیش بچه ۷۰سال بعد به عنوان نوجوان و جوان بزرگسال شناخته میشه و اسمش باید به ی فرد بزرگسال بیاد.
نه طبیعی هستی بریچ سزارین
آب دور بچه کمه چی بخورم؟؟
جدی پس واقعا دکترم هیچی حالیش نیست
گفت سفالیک هستی بچه به پا سزارین میشی
نه طبیعی
نه سرش پایینه
نه بریچ یعنی با پا میشه سزارین
سفالیک یعنی با سر طبیعی
نه طبیعی
بریچ سزارینه
نه اگ دولتی میخای بری طبیعی هستی
سفالیک ینی با سر طبیعی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.