مثبته
مثبتی مبارکه عزیزم منم با ۵روز تاخیر رفتم آزمایش 218بود عددش اما آزمایشگاه بهم گفت منفی هست به شما چی گفتن
مبااارکه عزیزم
مبارک باشه عزیزم 🤍
بچه ها لبنیات محلی ماست بز با دوغ بده تو این دوران؟
مثبته فقط زود رفتی آزمایش
من بعد یه هفته تاخیر بتام ۳۹ بود یه روز در میان ازمایش میدادم و عدد بالا میرفت چون لقاح دیر تشکیل شده بود عدد پایین بود مال شمام مثبته و همینطوره
مثبتی گلم
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈H178266@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.