۴ پاسخ

گاهیم از بد بستنم هست .گاهیم بزرگ باشه .
کلا باید پوشک مناسب باشه

کوچیک بشه رو روناش رد میوفته

یا دیر عوض کردی خیلی پر شده ، یا درست نبستی ، یا کوچیک شده

بله عزیزم
البته بستگی به مارکشم داره

سوال های مرتبط