خانم ها ترنجبین و فلوس چطوری بدم ب بچم

۸ پاسخ

اصلا به بچه این چیزارو ندین زیر ۶ ماه غیر از شیر هیچی نباید بخوره
فقط میتونین خودتون بخورین و از طریق شیر شما بهش برسه

ترنجبینو یک قاشق مربا خوروی بریز داخل نصف استکان آب جوش بزار چند دیقه بمونه بعد جند بار از صافی ردش کن چیزی توش نمونه

ترنجبین دم کن توانتان بزارروبخاری ونلبکی هم بزار رو اسکان بعد بزار دم کنه البته با آب جوشیده بعد از ۱۰دقیقه مثل ژله بار میاد بعد بده به بچه

اصلا به بچه نده از این چیزا فقط اگه خودت شیرمیدی میتونی بخوری از طریق شیرت تغذیه کنه

فلوس قویه یا نده یا خیلی کم بده چون اسهال میشه

فکر کنم خودت باید بخوری اینو و بعد به بچه شیر بدی

ترنجیبن واسه چی میدی

ترنجبین رو دم کن
بعد از صافی رد کن بهش بده

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی