۲۰ تا
۳قوطی،کاش بچم شیرخشکی نبود💔
۱۱ تا
۱۳تا فکر کنم اره از قبل ک میگفتن میخان بزنن ما هی گرفتین الان دیروز پر شلوغ داروخونها ولی ما دیگه داشتیم خداروشکر
۹تا
هیچی..
۲تا
یکی هم نصف
۱۲تا اپتامیل پرو که دوماه بهش نمیدم ۹ تاهم اس ام ای که میخوره گرفتم براش گذاشتم تو این شرایط
۴ تا
از این ماه هیچی هنوز نگرفتم
ماه پیش 5تا گرفتم 5تاش سوخت
میگم شما بیرون میرید
همسرم خواست بره نذاشتمش
۱۳تا
پنج تا اونم ب سختی گیر اوردم
من۳تادارم برای ۶ماهگی نمیدونم میتونم بذم بهش یانه
3تا دارم
۲تادارم
۲ تا.
۳تا😐😐😐ینی پیدا نشه؟
۱۲تا دارم
هیچی....
سه تا به زور پیدا کردم به زوررر
یدونه هم نصفه دارم
۹تا دارم
۱۱
تا
۳ تا کلا دارم
سایت هم بسته بود دولتی شیر ندادم
سه تا البته شیر خودم هم بهش میدم
دوتا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.