چنتا شیر خشک دارین مامانا

۲۵ پاسخ

۲۰ تا

۳قوطی،کاش بچم شیرخشکی نبود💔

۱۱ تا

۱۳تا فکر کنم اره از قبل ک میگفتن میخان بزنن ما هی گرفتین الان دیروز پر شلوغ داروخونها ولی ما دیگه داشتیم خداروشکر

۹تا

هیچی..

۲تا
یکی هم نصف

۱۲تا اپتامیل پرو که دوماه بهش نمیدم ۹ تاهم اس ام ای که میخوره گرفتم براش گذاشتم تو این شرایط

۴ تا

از این ماه هیچی هنوز نگرفتم
ماه پیش 5تا گرفتم 5تاش سوخت
میگم شما بیرون میرید
همسرم خواست بره نذاشتمش

۱۳تا

پنج تا اونم ب سختی گیر اوردم

من۳تادارم برای ۶ماهگی نمیدونم میتونم بذم بهش یانه

3تا دارم

۲تادارم

۲ تا.

۳تا😐😐😐ینی پیدا نشه؟

۱۲تا دارم

هیچی....

سه تا به زور پیدا کردم به زوررر
یدونه هم نصفه دارم

۹تا دارم

۱۱
تا

۳ تا کلا دارم
سایت هم بسته بود دولتی شیر ندادم

سه تا البته شیر خودم هم بهش میدم

دوتا.

سوال های مرتبط

مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۸ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۴ ماهگی