بابا چراانقد خودتونو اذیت میکنین
فک کردی انقد ساده ن بیان اونهمه موشک مهمات رو رو سر آدمای معمولی خالی کنن
انقد جاهای مهم تر هس که اول اونارو میزنن
سعی کنین از مناطق نظامی جاهایی خطر حمله س دور بشین هیچ اتفاقی نمیفته
اره دقیقا دارم به همون فکر میکنم دوبار شروع میشه مگه میشه بخوابی
حالا ما بومهن میشینیم نه اون دوازده روز چیزی دیدیم شنیدیم نه تا حالا خدا را شکر
ما افسریه اییم همش نظامی ،ارتش و سپاه ، بزنن ما هم رفتیم رو هوا
ایشاالله هیچی نمیشه ،،ولی خب کنار پنجره اینا نباشین
هنوزم تهرانو میزنن؟
وای کرمانشاه وحشتناک بود امروز ساعت ۱۱ اومدیم روستا
منم😭😭😭😭😭
منم.
الان طرف ما ۵ تا با هم زدن خونه ب لرزه افتاد
دقیقا باز استراسا شروع شد🥹
هنوز میزنن؟ از صب یعنی دارن میزنن؟
الان چقدر سمت مارو زدن
تا صبح نمیتونیم بخوابیم😪😪😪😪😭😭
منم ....
دقیقا منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.