خانما پسرم یبوسته پدی لاکت بدم بهش؟؟

۹ پاسخ

بیبی کر بده دکتر گفت ب من

عزیزم روغن زیتون بزن بهش زود بره

عزیزم بی بی کر بده بهش روزی سه بار هر بار ۸ قطره دکتر دخترم گفته بود

وای نه پدی لاکت اصلا یوبس میکنه مال جمع کردن دله برا همین یوبس شده . بایو لاکت بخر سیستم ایمنیشم قوی میکنه هروز یه پاف بده الان که یوبسه دو سه پاف

پدی لاکت بیشتر برا اسهاله..مایعات بده بهش زیاد

ب ب کر بده پای لاکت سفت میکنه

نه بابا بد تر میشه

نه پدی لاکت سفت میکنه شکمو،کیوی بده بخوره

گلیسیرین بزن به مقعدش با سرنگ

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری