ما تو قزوین ریدیم به خودمون شما کدوم شهرید

۲۰ پاسخ

ما تهرانیم و ریدیم به ترامپ و اسرائیل و برانداز

ما تو اهواز داریم هرمس شخم میزنیم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

نترسید خدا بزرگ هست انشاالله کشور مان پیروز هست انشاالله همه هم‌وطنان سلامت‌باشندخداجان🤲🤲

وا چرا ریدیم ب خودمون .

؟؟
چ حرفیه قشنگم چرا باید بترسیم دارم ننهاشونو ب عذاشون میشونیم

ماهم تبریزیم خدایا کمکمون کن

ما گرمساریم اینجا سروصدا نیست ولی تهرانیا ریختن شهر انقد شلوغ شده

پاشین بیاین مشهد.گوش شیطون کر اینجا خبری نیست

قزوین چخبره ؟ کجهارا زدن؟

شمالیم ما عزیزم

بوکان نە خبری نیست اینجا

ما الوندیم صدا نیست ولی خیلی حالم گرفتس هم جنگ همم شوهرم میگه بیا بریم سنندج

کجای قزوینی شما؟

تبریز ک‌ خیلی شدیده

شیراز و ماهم همین وضعیم با این تفاوت ک موشک دقیقا از پشت کوهای خونمون میاد بیشترین صدا و لرزشو داریم

من سمت بویین زهرا ایم تمام بدنم می‌لرزه. آنقدر صدا میاد 😭😭😭

زنجان ماهم همچنین

تهران

چرااا؟

چخبره؟

صدا میاد ؟؟

سوال های مرتبط

مامان baby joni مامان baby joni ۲ سالگی