ما تهرانیم و ریدیم به ترامپ و اسرائیل و برانداز
ما تو اهواز داریم هرمس شخم میزنیم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
نترسید خدا بزرگ هست انشاالله کشور مان پیروز هست انشاالله همه هموطنان سلامتباشندخداجان🤲🤲
وا چرا ریدیم ب خودمون .
؟؟
چ حرفیه قشنگم چرا باید بترسیم دارم ننهاشونو ب عذاشون میشونیم
ماهم تبریزیم خدایا کمکمون کن
ما گرمساریم اینجا سروصدا نیست ولی تهرانیا ریختن شهر انقد شلوغ شده
پاشین بیاین مشهد.گوش شیطون کر اینجا خبری نیست
قزوین چخبره ؟ کجهارا زدن؟
شمالیم ما عزیزم
بوکان نە خبری نیست اینجا
ما الوندیم صدا نیست ولی خیلی حالم گرفتس هم جنگ همم شوهرم میگه بیا بریم سنندج
کجای قزوینی شما؟
تبریز ک خیلی شدیده
شیراز و ماهم همین وضعیم با این تفاوت ک موشک دقیقا از پشت کوهای خونمون میاد بیشترین صدا و لرزشو داریم
من سمت بویین زهرا ایم تمام بدنم میلرزه. آنقدر صدا میاد 😭😭😭
زنجان ماهم همچنین
تهران
چرااا؟
چخبره؟
صدا میاد ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.