سلام
فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری تب

تصویر
۶ پاسخ

اره عزیزم ماها که بچه کوچیک داریم یه ساک کوچیک لباس و پد و غذای کنسروی و آب معدنی و مدارک شناسایی و این چیزا رو بردار من چندتا میک و بیسکوییت و داروی بچه هامو چراغ قوه کوچیک و گذاشتم تو یه کوله دم در جایی قرار نیس بریم همین پارکینگ خودمون و زیرزمینمون اونایی که باید برن خودشون می‌دونن کی هستن زودتر از اینا رفتن .

منم میخوام آب و یه کیف از بیمه و دارو ک شناسنامه بردارم اما اصلا دست و دلم نمیره

فقط یه دیگ ماکارونی واسه پسرم پختم لباس چرکامو شستم دو باکس هم اب معدنی

فقط تو خونه کنسرو و غذاهای اماده داشته باش
پاوربانک شارژ شده
و چراغ قوه
و گوشیت شارژ شده باشه
نوار بهداشتی

جمع کنی کجا بری؟ جمع کنی ک چی بشه؟

جمع کنیم کجا بریم اخه

سوال های مرتبط