۴ پاسخ

مگه نباید بچت الان ۲بخوره

من بهش میدم خوبه

من دخترم بهش نیوفتاد گیگوز شکمش سفت شد

آره خوبه نان هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی