۳ پاسخ

اگر همراه با انتی برات سلفری هم بنویسه توی ۱۲ هفته بهت میگن ولی اگر ننویسد تا ۱۸ هفته

18هفته سونو انومالی مشخص میشه جنسیتش

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

سوال های مرتبط

مامان نسا مامان نسا هفته شانزدهم بارداری
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد