سلام بچه ها برا تعیین جنسیت باید از چند هفته برم

۲ پاسخ

از ۱۵ هفته دقیقه ولی اگه زودتر میخوای برو ازماییشگاه ژنتیک ازمایش بده از۱۰ هفته مشخصه

۱۶ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نسا مامان نسا هفته هفدهم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی