۶ پاسخ

من آران میخوام بذارم انشالله

من تبريزم و همگي تركيم يكم انتخاب اسم سخته
چون همونطور كه نوشته ميشه صدا نميكنن ولي اگه فارس هستين
نويان

كيا
كبريا
هيراد
نيكمهر
رادنيك
دارا
نيكيار
نيكان
كوشا
ميران
ناجي
نورهان

منم اسم هامین وآراز دوست دارم اما شوهرم میگه اسم ایرانی میخام بزارم😥

رادوین
رادین
آرتین
نیهاد
مهراد
آیهان
منم هنو انتخاب نکردم ☹️

من خودم بین رادین آراد موندم😢

منم نمیدونم چی بذارم،خودم میگم رادین ولی شوهرم قبول نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد