کیا استرس و تپش قلب دارن ؟؟؟

۱۶ پاسخ

من ندارم خیلی
تقدیر ما دست خودمون که نیست
هرچی تو تقدیرمون باشه پیش میاد
صبح خیلی حالم بد بود دستام میلرزید ب بچم اب نمیتونستم بدم
بعدش گفتم خب ک چی
بالاخره یه چیزی میشه دیگ از الان ادم جوشه چیو بزنه وقتی کاری از دستمون برنمیاد

منم از صبح تپش قلب شدید دارم فقطم بحاطر بچم

عصر زد تو چابهار
خودمون چابهاریم نزدیک منطقه آزاد زد
کلا دود و صدای وحشتناک اومد
بعضیا تیس نشستن گفتن برق نداریم و شیشع های خونه اشون ریختن

سر کوچمون بچه ها بمب دستی زدن صدای بدی داد واقعا شدید ترسیدم

من دارم
نه برای خودم و بچم چون تا حدودی جامون امن
ولی برای خانوادم تو بوشهر که میگن خیلی صدا میاد
برای شوهرم که امروز رفت سرکار و اونجا هم انگار زدن

من شونه ام بی حس شده از درد

من نفس تنگی هم دارم

خدا خودش ب داد دل مادرای میناب برسه

اوووووووف من

داغونم.

منم خیلی نگرانم ظهر خیلی گریه کردم برا دخترهای مدرسه میناب😞😭

من😭😭😭

میگن عقب نشینی کردن ترامپ که دروغه

من دارم میمیرم

من خعلی بی حال شدم

مردم زنده شدم

سوال های مرتبط