بچه هاااا خوبین؟؟

۹ پاسخ

استرس.نگران بچهامم

استرس

خوبیم خداروشکر
ولی نگرانیم 🥺

من نگران نی نیهامم

آره
شنبه سرنوشت ساز

چرا نت و قطع کردن حداقل ادم میفهمید چه خبره😟

نه بابا چه خوبی 🥹🥹

دارم سکته میکنم

اره ):

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۱۷ ماهگی
مامان دلارا 😍 مامان دلارا 😍 ۱۷ ماهگی
مامان آبنبات من🍭🍬 مامان آبنبات من🍭🍬 ۵ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۱۷ ماهگی