۱۲ پاسخ

برامن تو ان تی۳۸mmزده ینی نرماله؟

حالا عددسرویکس بالا بره بده یا پایین بیاد من نفهمیدم اینو🤔

۳۷ بوده تازه دکتر برام حلقه گذاشته تا برم انومالی ببینم چند میشه

مال من ۳۷

آنتی ۳۱ بود دکتر گفت کمه رعایت کن بیاد پایین خطر ناکه شیاف داده به نظرتون به مرور میره بالا

انتی ۳۵ آنومالی ۳۲

انتی ۲۹ شکمی ۱۴ هفته ۳۴ واژینال انومالی هم ۲۹ بود واژینال ۳۳

عزیزم چرا باز شده رعایت نکردی؟

۳۳ ..

ان تی ۳۳ آنومالی هم ۳۳ دیگ۶ نمیدونم الان چنده فردا میرم سونو🫠

اصلا کار نکن

الهی عزیزم رعایت کن

سوال های مرتبط