۶ پاسخ

آره طبیعیه منم تا دو هفته بعد سرکلاژ کمر درد داشتم

هانی جونم من با اینکه سرکلاژ نبودم طول سرویکسم ۲۹ بود،همش کمردرد داشتم،با استراحت و شیاف اکی میشه نگران نباش عزیزم

شیاف بزار منم اولاش که سرکلاژ شدم کمر درد بودم دکتر شیاف داد استفاده میکنم دو ماه اصلا خداروشکر کمر درد نیستم

من یه هفته از سرکلاژم گذشته وقتی خیلی میشینم یا وایمیستم کمرم درد میگیره با کمی دراز کشیدن بهتر میشم

بگردم چقدر سخته این شرایط..انشالله به راحتی بگذره و بسلامتی بغل بگیرین کوچولومون رو🥺

من کمر درد ندارم . الان نشستم شام بخورم زیر ودلم و وژانم همچین درد گرفتن ک نگم

سوال های مرتبط