۵ پاسخ

من تازه از دیشب دارم استفاده کنم

سایز سه جای کشش رو‌پاهاش میموند و قرمز میشد

من تقریبا یک ماهه دارم استفاده میکنم فکر کنم تا یکی دو ماه دیگه ام اندازه باشه

سایز ۴ خیلی کاربردیه پیدا کردی زیاد بگیر

من الان استفاده میکنم ۶ کیلو و ۵۰۰

فک کنم زیاد بشه ،منم از امروز دیگ چهار گرفتم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان دخترام💗 مامان دخترام💗 ۶ ماهگی