تونستی بخر
منم سه تا دارم فردا میرم میخرم
بخرین بنظرم
زیادش ضرر نداره
من دو تا داشتم يه دونه هم مامانم امروز گرفت
حتما اکه میتونی تو روز های آینده بخر ...البته ک خودم ۱ دونه بیشتر ندارم خونه امروزم گیرم نیومده شیر خشک
بخر اگ میتونی کمه عزیزم سعی تو بکن
داشتنش بهتر از نداشتنش
من اول هر ماه هر ۸تا شیرشو میخرم،فک کنم الان ۶،یا ۷تا داریم
اگر بهت میدن بازم بخر احتیاطا
تونستی بخر یه موقعه نیست یا نمیشه کارت کشید آخه پول نقد هم ک نیست بخر ضرر ندارع
من کلا ۴ تا دارم
من دوتا خریدم بیشتر نمیدن
من ۲ تا خریم
من ده تا خریدم امروز حداقل واسه یکی دوماه داشته باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.