نسکافه میتونم بخورم

۵ پاسخ

اندازه ی استکان اشکال نداره

میگن خوب نیس ولی من چندباری خوردم

چرا نخوری من روزی ی
شات قهوه میخورم

من میخورم

میگن واسه شیر دهی خوب نی

سوال های مرتبط

مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۴ ماهگی
مامان ائلمان🫀👶🏻 مامان ائلمان🫀👶🏻 ۳ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی