فقط استراحت مطلق شو فقط مطلق
درد ام داشتی دهانه رحم باز شده بود ۴ ؟؟؟
سلام عزیزم
حالت چطوره؟؟
قربونت ناراحت نکن خدتووو
دو هفته دیگم ام همیطور بمونه عالیه
وییی زوده ک امپول ریه رو بزن . نگدانم نباش ۳۲ هفته خواهرم ووقلو زایید الان دوسالشونهه .
نگران نباش استراحت کت . با اب داغ حموم نکن .
اصلا حموم کم برو . اب دهانه رحمو باز تر میکنه
کاش ازمن انقد باز بشه
استراحت مطلق باش ک بیشتر نشه
استراحت مطلق کن خودتو
مگه چیکار کردی باز شده؟؟
مگه معاینه داره این هفته ها؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.