۸ پاسخ

فقط استراحت مطلق شو فقط مطلق

درد ام داشتی دهانه رحم باز شده بود ۴ ؟؟؟

سلام عزیزم
حالت چطوره؟؟
قربونت ناراحت نکن خدتووو
دو هفته دیگم ام همیطور بمونه عالیه

وییی زوده ک امپول ریه رو بزن . نگدانم نباش ۳۲ هفته خواهرم ووقلو زایید الان دوسالشونهه .
نگران نباش استراحت کت . با اب داغ حموم نکن .
اصلا حموم کم برو . اب دهانه رحمو باز تر میکنه

کاش ازمن انقد باز بشه
استراحت مطلق باش ک بیشتر نشه

استراحت مطلق کن خودتو

مگه چیکار کردی باز شده؟؟

مگه معاینه داره این هفته ها؟

سوال های مرتبط