خانما چندتا پوشک برای نی نی بزارم توی ساکش؟

۱۶ پاسخ

من یه بسته 20تایی گذاشتم

برای بیمارستان؟۲۰تا کافیه فکر کنم

من یه بسته دارم کلا بر میدارم

من ۱۰ تا گذاشتم..
زیاد ور ندار فوقش کم آوردی میگی برات بیارن

من ۱۵تا برداشتم فک کنم کافی باشه

من۷,۸تاگذاشتم

من 5 تا گذاشتم یک شب و دو روز هم بیمارستان بودم تا مرخص شدم مگه بچه میخواد چیکار کنه 20 تا میزاری

من هشتا گذاشتم زیادم شد

۲۰ تا بذار
من ۱۰ تا برداشته بودم روز اول تموم شد

ی بستع

من ده تا برداشتم کافی بود

یا نهایت ۲۰ تا اگه دوروز موندی بیمارستان

فککنم ده تا دونه کافی باشه

من دوبسته ۴۰تایی برداشتم

ی بسته کوچک

منکه با همون بستش گذاشتم 🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط