من یه بسته 20تایی گذاشتم
برای بیمارستان؟۲۰تا کافیه فکر کنم
من یه بسته دارم کلا بر میدارم
من ۱۰ تا گذاشتم..
زیاد ور ندار فوقش کم آوردی میگی برات بیارن
من ۱۵تا برداشتم فک کنم کافی باشه
من۷,۸تاگذاشتم
من 5 تا گذاشتم یک شب و دو روز هم بیمارستان بودم تا مرخص شدم مگه بچه میخواد چیکار کنه 20 تا میزاری
من هشتا گذاشتم زیادم شد
۲۰ تا بذار
من ۱۰ تا برداشته بودم روز اول تموم شد
ی بستع
من ده تا برداشتم کافی بود
یا نهایت ۲۰ تا اگه دوروز موندی بیمارستان
فککنم ده تا دونه کافی باشه
من دوبسته ۴۰تایی برداشتم
ی بسته کوچک
منکه با همون بستش گذاشتم 🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.