۲۰ پاسخ

بخواد بمیریم می‌میریم عزرائیل تا قبرس هم دنبال آدم میا

من که نه
تازه شوهرمم شبکاره
منو دوتا بچها تنهاییم

کجا میخای بری عزیز من نصف جمعیت پاشدن اومدن همونجا

ن بابا اینورارو نمیزنن ک

همه اومدن گیلان ما کجا بریم؟

من مادرشوهرم زنگ‌زد گف ساک امیرحسین رو اماده کن گفتم باشه همینجوری چندتا لباس چپوندم توش😂

نه از گیلان کجا بریم

یک چمدون کنسرو و نون جو ارده و شیره انگور روغن و ماکارونی و جو دوسر پرک
یک کوله هم موارد اضطراری و مدارک شناسایی و مدارک مالکیت و پول نقد و طلا
و یک کوله وسایل بچه

منم جمع نکردم
ما شمال هم ویلا داریم اما تهران میمونیم

کجا بریم ما بوشهریم از صبح اینقدر پایگاه ها و نیروگاه اینجور جاها زدن که نگو نپرس خیلی ناراحتم

نه خواهر جمع کنیم کجا بریم همه جمع کردن اومدن گیلان

من دوس دارم برم شهرستان اینجا واقعا استرس دارم شوهرم میگ بزا ببینیم چی میشه معلوم نیس ک هنوز چی بشه منم دلم نمیخاد بمونم

شما هنوز خبری نیست فکر هم نمیکنم باشه همیشه شمال خبری نیست.
ولی ضرر ندارع فقط تعدادی وسیله برای بچت بزار

من فقط شیرخشک و پوشک دارو دخترمو پتو مدارک آماده کردم

فقط شیرخشک پوشک لباس بچه ها داروهاشون همرو گذاشتم تو ساک وچمدون بامدارکمون وطلاها

خب همه دارن فرار میکنن میان شمال . شمالیا کجا برن ؟ 😬

من مشهدم هنوز جم نکردم😕😕

شیرخشک و پوشک و اب و دارو بزار کنار بقیش مهم نیست

اونجا رو که نمیزنن
من اراکم بغل گوشمون آب سنگین هنوز هیچی جمع نکردم

من یه ساک پیدا کردم کوچیکه
خالی گذاشتم دم دستم

سوال های مرتبط